IdazleakEskolan

IDAZLEAK ESKOLAN

Pasa den abenduaren 15 eta 16an eta "Idazleak eskolan" programari esker, hiru idazleren bisita izan genuen eskolan: Jokin Mitxelena, 1. ziklokoei "Armiarma txikia" izeneko liburuari buruz solas egiten egon zen; Alaine Agirre, 2. ziklokoekin egon zen, eta "Nire potxolina maitea" eta "Letra txarra daukat, eta zer?" liburuei buruz mintzatu zen; eta azkenik, Arrate Egaña 3. zikloko ikasleekin egon zen, "Hizkuntza sekretua" liburuari buruz solas egiten.

Los pasados 15 y 16 de diciembre, y gracias al programa "Idazleak eskolan", recibimos la visita de un escritor y dos escritoras en la escuela: Jokin Mitxelena conversó con los alumnos y las alumnas del 1º ciclo sobre el libro "Armiarma txikia"; Alaine Agirre estuvo hablando con los alumnos y las alumnas del 2º ciclo de sus libros "Nire potxolina maitea" y "Letra txarra daukat, eta zer?"; y por último, Arrate Egaña habló con los alumnos y las alumnas del 3º ciclo sobre su libro "Hizkuntza sekretua".